Je hebt een klacht. Wat nu?

Als VBAG-zorgverlener doe ik er alles aan om op een goede en respectvolle manier hup te bieden. Wanneer je ergens niet tevreden over bent, is het uiteraard goed om de kwestie eerst aan de mij kenbaar te maken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je kenbaar maakt waarover je ontevreden bent, of wat je anders wilt. Is het moeilijk om je ongenoegen mondeling te uiten? Probeer het dan schriftelijk voor te leggen. Mogelijk ontstaat er op deze manier een opening om met elkaar te praten en het probleem de wereld uit te helpen. Meestal lost een gesprek jouw onvrede of klacht op.

 

Als VBAG-zorgverlener ben ik aangesloten bij een geschillencommissie. Wanneer je je niet in staat voelt om een klacht met mij te besrpeken of we komen er samen nie tuit. Dan kun je een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen via Quasir. Meer informatie hierover vind je op de website www.vbag.nl. Je kunt ook contact opnemen met VBAG via email secretariaat@vbag.nl of telefonisch 040 283 8988 tussen 9.00 en 12.00 op werkdagen.